Počítačová pohotovost – super název, šílené služby

Pokazila se nám tiskárna, prostě odešla tisková hlava, co s tím, nebyla zrovna z nejlevnějších, vyhodit tedy škoda, a tak jsem začal pátrat po opravnách a cenách. Jako nejvýhodnější se jevila společnost Počítačová pohotovost, sídlící na ulici Lublaňská na Praze 5,  které jsem telefonicky sdělil přesnou závadu a to vadnou tiskovou hlavu. Firma odhadla opravu na cca 2.500,-Kč, tož mi potvrdila telefonicky, veškeré hovory mám zadokumentovány. Říkal jsem si, že je to skvělá cena a tak jsem tiskárnu společnosti zaslal.

     Po pár dnech mi volal technik společnosti, že tiskárna má skutečně vadnou tiskovou hlavu a že oprava bude stát více jak 4.500,-Kč. Jelikož původní cena byla zcela jiná, žádal jsem, aby mi tiskárnu poslali zpět, že s tím nesouhlasím. Na to mi sdělil, že budu muset uhradit přes 600,-Kč za diagnostiku. Na můj dotaz, proč bych měl platit diagnostiku, kterou jsem si neobjednal a kterou jsem si udělal sám, těch tiskáren máme ve firmě jedenáct, bylo mi sděleno, že to mají takto v sazebníku a že to dělají vždy. S tím jsem také nesouhlasil a žádal jsem, aby mi tiskárnu zaslali zpět.

     Když se dlouhou dobu nic nedělo, obrátil jsem se na společnost s výzvou o vrácení věci a upozornil jsem ji, že mi, dle mého názoru neoprávněně zadržuje věc. Na to se mi ozval právní zástupce společnosti s tím, že si tedy mohu pro tiskárnu přijet, což jsem vzhledem ke vzdálenosti Nový Jičín – Praha, považoval za výsměch, nebo si pro ni mám poslat přepravní službu. Tuto jsem si tedy objednal, zaplatil a ejhle. Přepravní společnost mi dala na vědomí, že tiskárnu jí Počítačová pohotovost k přepravě nedala… Opět jsem se tedy spojil s právním zástupcem společnosti s upozorněním, že celou záležitost budu prezentovat v médiích a ejhle, tiskárna skutečně přišla s tím, že prý to byla chyba přepravní společnosti. Při rozbalení krabice již jsem nepátral, čí to byla chyba. Tiskárna přišla rozmontovaná a jako pozdrav mi společnost zabalila starý, smradlavý, špinavý hadr. Mrkněte na fotografie, právní zástupce společnosti, i přesto, že jsme mu zaslali ty samé fotografie, se vyjádřil takto, cituji :  „Nedokážu posoudit stav tiskárny, rozhodně se mi však nejeví jako „rozebraná“, o nějakém hadru nemá klient ponětí, i kdyby ho tam však někdo z pracovníků klienta zapomenul, nejedná se z mého pohledu o nějaké pochybení."

Dál to komentovat nebudu, jen Vám všem chci „doporučit“ služby společnosti Počítačová pohotovost.

Mgr. Bohumil Vincura